• Bij voetbalvereniging Stroe willen we veilig en verantwoord het voetbal weer volledig oppakken. Wij hanteren op het sportpark en accommodatie de volgende regels:

• Niet-leden die ons sportpark bezoeken moet zich registreren. Doe dit hier.
    • Volg de vaste verplichte aangegeven looprichting. Ga de accommodatie binnen via de hoofdingang aan de wegkant en verlaat deze aan de tribune kant.
    • In alle kleedkamers is vanaf 18 jaar plaats voor maximaal 10 personen. Maximaal twee personen kunnen gelijktijdig douchen. Personen waar geen plek voor is, wachten op de tribune
    • Naast de dug-outs staan stoelen zodat begeleiding / wisselspelers 1.5 meter afstand kunnen houden.
    • In de kantine en terras is het alleen toegestaan om te zitten. Op het terras bij de tribune zijn de staanplaatsen daarom afgezet met rood-wit lint.
    • De tribunestoelen zijn gestickerd. U kunt plaatsnemen op een stoel met een groene sticker.
    • Ga in de rust van wedstrijden niet massaal naar de kantine.
    • Neem als toeschouwer bij drukte plaats rond het veld ipv op de tribune. Zorg daarom dat u een paraplu meeneemt.
    • Spelers nemen als basis de coronarichtlijnen van de KNVB.