• Stroe JO11-3 / Harskamp JO11-1
    Vandaag mochten we tegen nummer 2 van de competitie, tegen Harskamp, een echte streekderby dus. Er werd dit weekend veel regen voorspeld, maar gelukkig was het vanmorgen droog en ook niet zo koud. Stroe begin gelijk redelijk sterk en de bal zag in het begin van de wedstrijd het hele veld. Het was duidelijk dat jullie wakker waren! De verdediging begon sterk en liet Harskamp er niet makkelijk doorheen komen, en als ze kwamen, hadden wij altijd nog Ryan staan, die goed stond te keepen! Dan een corner voor Harskamp, en een schot, en gelukkig op de paal. De enige dame van Harskamp was erg goed en maakte mooie acties. Dan mooie actie van Rik naar voren, en een mooi schot van Tijn, maar net geen doelpunt. Yarno was in topvorm, de reis naar Florida heeft hem duidelijk goed gedaan en oogt fit en sterk en dolt de mannen van Harskamp uit. Dan een aanval van Harskamp, Ryan redt, dan laat hij toch de bal nog los en Rowan schiet achter. Zo gaan we met 0-0 de eerste Time Out in. Jullie lijken een beter team te zijn, dat had ik niet verwacht, zo tegen nummer 2, het lijkt een mooie wedstrijd te gaan worden. Dan weer verder, een mooi schot van Gisella naar voren, de bal komt bij Yarno en hij schiet, hoppa, 1-0. Het publiek juicht! De wissels gaan helemaal los en schreeuwen harder dan Arnold….”we zijn hier niet op de kermis”, is het commentaar wat ze te horen krijgen! Dan weer een redding van Ryan, wat keept hij weer een mooie wedstrijd. Er komt steeds meer publiek bij, gezellig! En het werkt, jullie doen heel hard je best! Dan een schot van Rik, prachtig in de kruising, en 2-0! Wouw! Wie had dat gedacht vandaag?! Jullie strijden dapper door. Tegen een iets minder sterk Harskamp dan ik had verwacht, maar daar moeten we mee oppassen, en blijven doorgaan. Harskamp maakt ook mooie acties en gebruiken wat kracht hier en daar. Dan een schot van Rik vanuit de hoek, Ramon staat voor het doel en schiet de bal erin! Goed gedaan! 3-0. Ik denk dat de mama van Ramon hem thuis kon horen juichen! Rust, en uitpuffen en drinken en chocolade muizen en kikkers dit keer, voor de afwisseling, en experiment, of veel suiker ook misschien nog extra helpt!? Niet iedereen lust ze, dus dat is dan wel een beetje jammer. Arnold heeft niet veel verbeterpunten, jullie doen het al zo goed! Dan weer verder, een prachtige pass van Niek, maar Rik kan er net niet aan komen. Niek is opvallend wakker, wellicht komt dat zijn vader die aan de lijn staat? Vaker komen Piet, zeg ik! Het helpt duidelijk! Dan een mooi schot van Rowan na een voorzet, 4-0! Het moet niet gekker worden! Wat een wedstrijd! Ik wist het wel, het beste team van Stroe! Harskamp geeft niet op en vecht dapper terug, de verdediging moet waakzaam blijven. Loes houdt mooie ballen tegen daar achterin en Gisella ook! Een ijzersterk damesduo hebben we daar staan! Yannick schiet harder dan ooit vandaag, bijna jarig misschien?? Helpt dat ook? Een paar jongere fans geven het kijken even op en doen tikkertje verderop, na eerst een tiental keren uit het veld te zijn verwijderd. Gelukkig was er niet een hele strenge scheids! Arnold heeft roept aanwijzingen naar Rowan die eigenlijk Ramon is, en maar gek vinden dat Ramon niet zo goed luistert  . Jullie blijven prachtig aanvallen. En dan de bal weer voor het goede doel, en Rowan schiet, 5-0! Effe Time Outje nog tussendoor. Dit kunnen we niet meer gaan weggeven! Wat een sterk en wakker team vandaag, heel erg prachtig om te zien! Nog even zoals het een beetje hoort in een echter streekderby een klein opstootje, maar ook dat was snel weer voorbij. Dan nog wel in de laatste minuten een doelpunt van Harskamp, maar ja, dat kunnen we hebben! 5-1. Super gespeeld mannen en dames! En goed gecoacht Arnold! We staan nu op een mooie derde plek! Trots op jullie! Volgende week gaan we ver op reis naar Doorn, het is niet anders, gelukkig niet heeeeeeeel erg vroeg! Tot volgende week.