• Stroe JO11-3/ VVOP JO11-6
    Vandaag was het al best koud in Stroe op de vroege morgen. We kregen vandaag VVOP JO11-6 op bezoek. Omdat er 2 vandaag niet waren door de herfstvakantie, viel Sven bij ons in. Yannick kon uiteindelijk toch meedoen. In de start van de wedstrijd ging het een beetje heen en weer op het veld. Er werd soms naast de bal geschopt door Stroe, ik vroeg me af of misschien het natte veld ermee te maken had dat het lastiger was? Rik is de eerste die probeert te schieten op doel, maar ruim naast….hadden we nog zo voor de zomer een hele poos besteed aan mikken! Gisella had mooie schoten naar voren, die de raakte de bal hard en goed! Dan VVOP in de aanval, en maakt de 0-1 met een prachtig hard schot. Jammer, maar dat kunnen we nog hebben. Dan Ramon die ene mooie pass naar voren schiet, maar helaas komt het niet tot een goede aanval. Dan Time Out, Bas spreekt jullie toe en geeft aan dat jullie erg je best doen! Ga zo door! Dan weer verder, Rowan maakt een mooie actie. Ryan redt de boel een paar keer in dat doel van hem! Maar al snel volgt de 0-2, met een duidelijke overmacht aan blauwe shirts voor het doel van Ryan. Waar is de verdediging? Jullie doen je best, maar ik denk dat de herfstvakantie zijn sporen heeft nagelaten….jullie zijn niet zo snel en alert als anders. Het lijkt soms of we een klein beetje in de slowmotion aan het kijken zijn. Dan al snel de 0-3, en dan zakt de moed een klein beetje in de schoenen, kunnen we dat nog inhalen?? En dan volgt ook de 0-4 en zit er nog meer moed in jullie voetbalschoenen gezakt…. Dan rust, hoe komen we hier weer bovenop? Tandje erbij, er meer bovenop zitten zegt Bas. Toch ook maar gelukschocolade erin al lijkt het of we vandaag een sterker pepmiddel nodig hebben. Dan na rust, jullie zitten er iets meer bovenop, Tijn schiet , maar op de lat! Wat een pech. Ook hun keeper redt veel en is in vorm. Inmiddels is er meer publiek om jullie aan te moedigen. Ook verschillende grote broers zijn hun bed uit gekomen om aan te moedigen…maar het lijkt nog niet echt te helpen. Ryan is goed wakker, die maakt mooie reddingen, komt een keer prachtig op tijd zijn doel uit. Hij geeft ook aan dat hij vroeg naar bed is gegaan….dat helpt dus toch!!! Sven probeert veel, zit er fanatiek bovenop, maar komt ook niet door de sterke verdediging van VVOP. Loes en Rowan hebben het vandaag ook moeilijk met de sterke blauwe verdedigingslinie. Regelmatig komen ze met 3 blauwe popjes voor de goal en dat leidt tot de 0-5. Ik ga huilen besluit ik! Neem ontslag als leidster! Niek heeft iets te veel vakantie gevierd en kan het tempo niet bijbenen. Yannick probeert te schieten, maar ook mis, naast het doel. Dan nog een Time Out, hoe moet dit verder? We proberen het nog een kwartier, en jullie doen jullie doen jullie best, maar het lijkt er niet zo in te zitten vandaag. Tijn strijdt tot het bittere einde, blijft er bovenop zitten! Baalt natuurlijk ook dat hij maandag op school dit terug hoort van zijn klasgenoten! Sterkte maandag Tijn! En dan nog de 0-6 en is de wedstrijd afgelopen! Het is niet anders! Trainen gaat denk ik voortaan gewoon door in de vakanties! En allemaal denk ik oefenen met schieten thuis, met je grote broer of zus of met je moeder of vader, of juf of buurman of wie dan ook! Schieten, schieten en nog eens schieten! Dan maken we ze de volgende keer lekker weer in! Tot volgende week!