• Lid worden?

Dat kan. Vul onderstaand formulier in je meldt je snel en eenvoudig aan. Heb je vragen, stuur dan een mail naar de  ledenadministratie

Natuurlijk is het belangrijk te weten wat de kosten van een eventueel lidmaatschap voor aanslag plegen op uw portemonnee. De tarieven zijn als volgt:

-        Een mini betaalt €45,00 per jaar;

-        Een lid bij de pupillen (6 t/m 12 jaar) betaalt per jaar €90,00;

-        Een junior betaalt €100,00 per jaar;

-        LET OP! Voor gezinnen met meerdere kinderen die lid zijn bij ons geldt er een korting.

-        Een senior betaalt per jaar €160,00 (exclusief niet-vrijwilligersvergoeding van €75,00);

-        45+ en 35+ minivoetbal senior betaalt per jaar €100,00;

-        Een niet spelend lid bij de senioren betaalt de helft, te weten €80 per jaar.

Wat mag een lid zoal verwachten van ons? Minimaal één keer trainen in de week, een wedstrijd op zaterdag, elk seizoen verschillende toernooien, tal van activiteiten en natuurlijk heel veel plezier. Mis dit alles niet!

Vul onderstaand formulier in om lid te worden van Voetbalvereniging Stroe
  • Aanmeldingsformulier voor V.V. Stroe '48

Voornaam *
    Tussenvoegsel
    Achternaam *
    Geslacht *
    Geboortedatum *
    Straatnaam *
    Huisnummer *
    Nummertoevoeging
    Postcode *
    Plaats *
    Telefoonnummer *
    EmailHerhalen *
    Iban *
    Captcha *
    Velden met een * zijn verplicht!